Navigation Menu

SAÇ BAKIM MASKESİ


Saçlarınız zayıfladı mı , çok mu kırılıyor, daha parlak, kalın  ve sağlıklı saçlar mı istiyorsunuz!!!

Tam da size göre bir saç maskesi var elimde, doğru şekilde uygulandığında etkisini siz de hemen fark edeceksiniz.
SAÇ, BAKIM, MASKE, KÜR, SAĞLIK, GÜZELLİK, VİTAMİN, B, E, KALİTE, KIRIK, SAĞLIK

Ben önceleri sık sık yapardım, bu sayede tüm kuaförlerden ne kadar kaliteli saçın var cümlesini defalarca duydum. Bu aralar biraz ihmal etmiştim , tekrar uygulamak aklıma gelince bir de sizinle paylaşayım dedim. 

Bizzat denediğim için şiddetle tavsiye ediyorum.

Gerekli Malzemeler

1 tane E Vitamini kapsülü (iğne vurulacağımız zaman şırıngayla içinden sıvıyı çekiyorlar ya; işte o sıvı)
1 tane B Vitamini kapsülü
1/2 Çay bardağı Zeytinyağı
1 tatlı kaşığı Badem Yağı
1 Adet yumurta sarısı (Aman beyazını koymayın, saçınızdan çıkaramazsınız)
1 Diş sarımsak (Eğer kokmasını istemiyorsanız, soyun ve çatala takıp 5-10 saniye ateşe tutun)

Malzemeler bu kadar.

* Kapsülleri her eczaneden kolayca bulabilirsiniz, pahalı da değiller. Saç için derseniz onlar tecrübeli oldukları için hemen çıkarıp veriyorlar.

Yapılışı

Şimdi sarımsağı ezelim güzelce, diğer malzemeleri de ekleyerek ufak bir kabın içinde karıştıralım.


Saç diplerinden başlayarak parmaklarımızla yedire yedire sürelim, hatta yanımızda kim varsa yalvar yakar ona sürdürelim. (Omuzlarınıza da havlu koymayı unutmayın) İsterseniz streç film ile sarabilirsiniz.

20 dakika saçımızda tuttuktan sonra güzelce yıkayalım, çıkarırken çok zorlanmayacaksınız korkmayın.

Bu kürü 1 ay boyunca haftada bir, sonra da ayda bir uyguluyoruz.

Farkı daha 2. uygulamada ya yanınızdaki insanlar fark edecektir ya da canımız kuaförümüz ...

Bundan sonra da ne zaman saçlarınızın bakıma ihtiyacı olduğunu hissederseniz uygulayabilirsiniz.

Not: Eğer şampuanınızın içine de bir adet B Vitamini kapsülü kırarsanız sonuçtan daha memnun kalacaksınız.


İlginizi çekebilecek diğer yazılar;
  1. ACI BİR BABALAR GÜNÜ...
  2. ALİAĞA - İZMİR
  3. AYAKKABI BAVULUMDA NELER VAR - Yeni !!
  4. BEN GELDİM...
  5. BUTİK KURABİYE - NÜANS
  6. Bodrum-Bitez-Turgutreis-Gümüşlük - Yeni !!
  7. BİZ NASIL AŞIK OLDUK !!!
  8. DOĞU YA DOĞRU - 3
  9. DOĞUM GÜNÜ SÜRPRİZİ....
  10. Denize girmek için en güzel plajlar
  11. DÜĞÜN DAVETİYESİ
  12. DÜĞÜN HAZIRLIKLARI...
  13. DÜĞÜN İÇİN SLAYT GÖSTERİSİ
  14. DİNİ NİKAH...(EVLENİYORUZZZ)
  15. EV-LE-Nİ-YO-RUUUUMMMMM...
  16. EVİMİN DEKORASYONU GELMİŞ
  17. Evlenince ilk defa anne demek!
  18. Evlilik Teklifi, Kız Kulesi, Ağva
  19. HAVA ALANINDAN...
  20. Hissetmek
  21. KARDEŞ RUHUN GIDASIDIR
  22. KEYİFLİ SOFRA ...
  23. KIZ İSTEME MERASİMİ
  24. KUAFÖR GÜNLÜĞÜM...
  25. KURABİYE AŞKINAAAAA....
  26. LAZER EPİLASYON HAKKINDA...
  27. Müthiş Bir Evlilik Yıldönümü !
  28. NİŞAN TÖRENİMİZ...
  29. PALAMUT BÜKÜ / DATÇA - Yeni !!
  30. SEVGİLİYE HEDİYE...
  31. Sevgiliye sürpriz video ...
  32. YILBAŞINDA BURCU GÜNEŞ..
  33. Yalıkavak-Türkbükü-Yel Değirmeni - Yeni !!
  34. YÜKSEK YÜKSEK TEPELERE...
  35. ÇEŞME DE 2 BLOGGER...
  36. ÇİKOLATA KURSU...
  37. ÖZLEM PILATES YAPIYOR
  38. İZMİR E GELDİM DEMEK İÇİN... - Yeni !!

1 yorum:

Pekiii sen bu konu ile ilgili ne düşünüyorsun? Yorumunu yaz ben Özlem e iletirim... :))

INSTAGRAM @yollardahayatvar