Navigation Menu

Müthiş Bir Evlilik Yıldönümü !

EVLİLİK, SÜRPRİZ, HEDİYE, SÜRPRİZ YAPMAK, TARABYA OTELİ,SU ADA, HELİKOPTER, HELİPORT TURU, SEVGİLİYE SÜRPRİZ, EVLİLİK YILDÖNÜMÜ, YILDÖNÜMÜ HEDİYESİ,EŞE HEDİYE, KADINA HEDİYE, ERKEĞE HEDİYE, KUTLAMA,MEZZALUNA

15 Temmuz hayatımızı toz pembeye döndüren imzaları attığımız gün. Her anında sevgilimi göreceğim diye heyecan duyduğum, onu nasıl mutlu edebilirim diye kafa yorduğum.

Evlilikten yana büsbüyük korkuları olan beni bile, bu kuruma aşık eden, koca bir yıl. Bence hayat arkadaşını bulduktan sonra evlilik gerçekten tadından yenmiyor.

Şöyle ki; Annenizin “sana güveniyorum ama etrafa değil” , "hadi saat kaç oldu, daha eve gelmiyor musun?" sözleri artık yok,  her daim seyahat arkadaşınız yanınızda, bütçeniz artık çok fazla açık vermiyor, gardrobunuzun önünde “benim hiç kıyafetim yok” diye sızlandığınızda “bi dolap eşyan var, daha alma günah” sözü yerine “hafta sonu alırız aşkım” sözünü duyduğunuz , muhteşem bir şey :)

Babanın 40.gün duası okunacağından o günlerde bir program yaparız diye hiç düşünmüyorum. Güzel bir otelde güzel bir yemek bile, süper bir plan olur aklımca.

Hafta sonu izinli de olunca hadi İstanbul a gidelim diyor sevgilim, anneleri görürüz hem de güzel bir yemek yeriz, çok iyi fikir.

Yüzüne dikkatli bakınca; bir şeyler gizlediğinde oluşan o muzur gülümsemesini görüyorum , anlaşıldı gizli bir program varrr. Yuppiiiii...

Hafta sonuna kadar rahat bırakmıyorum, "hadi ipucu ver, doğru tahmin edersem evet de, çok merak ettim ucundan azıcık nolurrrr.. " şeklinde yalvarmalarım hep boşuna; o sadece gülümsüyor ve "tadını çıkar, tahmin edemezsin" diyor.

Nasıl edemem bal gibi de ederim :) (sonradan ona çok hak verdim, sürprizi ilk 200 tahminimin içinde bile yer almıyordu)

Bavulumu hazırlarken soruyorum nasıl kıyafetler alayım yanıma, olaya hemen el atıyor ve gelip hepsini kendi tek tek seçiyor. Şu yemek için, şu adrenalinli program için..vs şeklinde.

Hani adrenalini de çok sevse anlayacağım, dalga geçiyorum asansöre mi bineceğiz yoksa diye... (kendisi Ringa ya binmemi bile yasaklamışken ne adrenalini)

Arkadaşların hepsi de benden meraklı, sürekli arayıp soruyorlar “ipucu var mı” diye. Yok ya ne ipucu veriyor, ne ponçik ponçik bakan gözlerime acıyıp ötüyor, ne de gaza geliyor.

O sus pus, tabii arada alakasız, kandırmaca ipuçları veriyor ve zaten karışık olan aklım iyice allak bullak oluyor.

Neyse İstanbul’dayız, önce dişçi randevumuz var. Aslında bu dişçi de ayrı bir yazı konusu olabilir, 20 yıldır gerek Almanya dan, gerek İzmir den aynı dişçiye giden bir sevgilim var çünkü, başka dişçi koltuğuna oturtabilene aşkolsun.

Şikayet ediyorum sanmayın, alışkanlıklarına bu kadar bağlı olması süper bir şey, demek ki benden de vazgeçmeyecek  :)  (Polyanna Özlem)

Evettt program asıl şimdi başlıyor; atlıyoruz bir taksiye, nereye gittiğimiz sır tabii, soru sormak da gereksiz. Ben de tabelaları takip ediyorum tahminde bulunayım diye.

Tabii aklımda var bir şeyler, düğün gecemizde kaldığımız oteli tutmuştur kesin diyorum, hatta yemeğe de evlilik teklif ettiği kız kulesine götürür. Nostalji olsun diye.

Annem, teyzem herkes de böyle düşünmüş. Ama sevgilimin ne kadar farklı bir erkek olduğunu hesaba katmadan.

Tarabya levhaları görüyorum, ne vardı burada , ne vardı derken, sevgilim "boğaz a iyi bak bir daha göremeyebilirsin" diyor. Hımmm yemezler paşam , demek ki otel boğaza bakacak...

Da da da daaaam...    İşte rüya otele geliyoruz; Büyük Tarabya Oteli...

Hani eski Türk Filmlerinde gördüğümüz, kocaman , boğaz manzaralı otel.

Otel baştan sona yenilenmiş, bir kusur bulayım diye o kadar incelememe rağmen, ne personelde ne de hizmette nokta kadar bir hata bulamıyorum.

9.kattayız, özel bir oda. Daha adımımı atar atmaz, çığlığı basıyorum; böyle bir manzara olamazzz.

Yataktan , banyodan hatta wc den bile boğaz manzarası izleyebiliyorsunuz. Hemen sarılıyorum sevdiceğime, öpücük ve teşekkür yağmuru eşliğinde.

Valla ben bu kadarına bile fitim ama birkaç resim çekildikten sonra , saate bakılıyor , çıkmalıyız sözü eşliğinde , spor kıyafetler giyilip dışarı çıkılıyor.

Taksi gelince ohh diyorum nereye gideceğimizi öğreneceğim şimdi ama sevgili onu da düşünmüş, şoförü dışarı çağırıp yolu tarif ediyor. Allam yaaa...

10 dakika geçince gözlerimi kapattırıyor, gideceğimiz yere kadar da açmak yasak. Kaçamak bakmak da yasak, hoop hemen yakalayıveriyor, ceza almamak için teslim oluyor ve ne derse harfiyen uyuyorum. Keyifli bir oyunun içindeyim nasılsa.

Gözler kapalıyken buraya gelene kadar söylediği her sözü düşünüp, kendimce ne olduğunu anlamaya çalışıyorum. Sonradan öğreniyorum ki hepsi benim aklımı karıştırmak için söylenmiş sözlermiş elbet :(

Bir ara şoför yolu karıştırıyor, gözlerim kapalı “yahu" diyorum "İstanbullu bir şoförün bile bilmediği neresi olabilir kiiii, olumm nereye götürüyorsun benii”

Geldik denir denmez, açıyorum gözlerimi, eee bu da ne... Camlı bir binanın önündeyiz. İçeri giriyorum yine bir numara yok, bildiğin deri koltuklar, tv, national geographic dergileri, çaylar. Çalışanlarda sadece gülümsüyor, tembihliler belli. Camın kenarına gidiyorum, bu dağ başına niye geldik dercesine.

Meydanın ortasında mavi bir helikopter!!!

Buraya aittir herhalde derken, sevgilimle göz göze geliyoruz, Aman Tanrım yine aynı gülümseme var yüzünde, evet biz helikoptere bineceğiz. Yuppiiii, ama nasıl, nereye ooo bi dünya soru var kafamda hala.

Telefonda yer bildirimine giriyorum, KaanHeliport , Ayazağa dasınız diyor.

Saat 16:00 olunca Melih Kaptan la birlikte havalanmaya başlıyoruz. İstanbul yedi tepe, seni keşfe hazırım.

Öncelikle uçaktan çoook daha keyifli, görüş alanı muhteşem, inişler ve kalkışlar bizim gibi kaptanınız tecrübeliyse hiç hissedilmeyecek kadar sakin. Önünüz , üstünüz her yer cam, sadece pıtı pıtı gürültüsü fazla, zaten onun içinde mikrofonlu bir kulaklık takıyor ve rahatça konuşabiliyorsunuz.

Kaptan çok sempatik, özel bir yer isteyip istemediğimizi soruyor, her gördüğümüz yerin tarihini, kimin yaptırdığını, nasıl bir öneme sahip olduğunu da anlatıyor. Bu şekilde daha da keyifli oluyor yolculuk.

Kaldığımız Tarabya Oteline iyice yanaşıyor, Kız Kulesini turluyor, İki köprü arasında bize dilek tutturup sonra da helikopteri boşluğa bırakıyor, sıkı tutun düşmesin diyerek :) çok komik adam vesselam...

Bir ara; "küçükken hiç atlı karıncaya bindiniz mi" diye sordu, evet demeye korkuyorum dedim. Bir anda yan çevirdi ve kavisli gitmeye başladı, adrenalin dolu fakat muhteşem bir tecrübe oldu bizim için. Yeni hobim olarak helikopteri eklemek isterim, tabii Sabancı olduğum zaman :)

Zaman nasıl geçti, ne zaman yere indik hiç anlamadım, hadi şimdi de ben bir tur kullanayım dedim de gülüştük, e ama ben doğru söylüyordummmm

Yere indik ama ben hala uçmaya devam ediyorum, mutluluktan. Canım sevgilim benim...

Otele dönüyoruz, balkonumuzda meyvelerimizi yiyoruz, biraz da dinlendikten sonra, hazırlanıp doooğruca akşam yemeğine. Neresi olduğu konusunda yine hiçbir fikrim yok.

Zaten mest olmuş durumdayım, kokoreç yiyelim dese yine de mutluluktan öleceğim . Ama sevgili; Su Ada / Mezzaluna da yer ayırtmış. Hayatımda ilk defa gidiyorum.

Tekne ile adaya geçiyorsunuz, boğazda, köprünün rengarenk ışıklarına karşı muhteşem lezzetli bir yemek. Bol bol sohbet ediyoruz, resim çekiliyoruz.

Şu saatten sonra Mezzaluna nın krem brulesi favorim. Ben tiramisu söylemiştim tatlı olarak ama baktım sevdiceğimin brulesi süper, hoop sildim süpürdüm tabağını. Bana göre tiramisunun alkolü biraz fazla gelmiş.

11 gibi kalkıyoruz, biraz da odamızın keyfini çıkarmak üzere. Balkonda İstanbul'u bu defa da karanlıkta, ışıl ışıl izliyoruz. Boğaz manzaralı küvetimizi doldurmak aklımıza bile gelmeden birbirimize sarılıp, mışıl mışıl uyuyoruz.

Sabah saati kurup erkenden başlıyoruz güne, restoranın balkonunda, altta gördüğünüz rüya gibi manzaraya karşı enfess bir kahvaltı yapıyoruz.

Burayı daha sonra kahvaltı mekanı olarak yazmak istiyorum çünkü; yok yok. Aklınıza gelebilecek her şey, hem de kaliteden hiç ödün verilmeden yer alıyor.

Buraya yazmak için görevliye soruyorum; otel harici müşteri kabul ediyorlar ve kişi başı 90 TL ücreti var

Kahvaltıdan sonra havuz başında güneşlenip, cup suya atlıyoruz. Zaman dursun hiç geçmesin istiyorum, her gün evlilik yıldönümümüz olsun.

Arada dalgamı da geçiyorum, "çıtayı çok yükselttin, seneye adrenalin olarak mekikle uzaya çıkarız, yemek için de Mars ta yer ayırtırsın artık" diye.

Şimdi o mis gibi küveti doldurmadan olur mu hiç! Bir kutu şampuanı döküyorum, resmen köpüklere gömülüyoruz. Burada keseyim, çünkü Şımarıklık yapmak serbest....

Hem çok keyifli hem de dolu dolu bir hafta sonu geçirdim. Yaşadıklarım bir kenara; asıl bunlara zaman ayırması, beni mutlu etmek için çabalaması, programlar yapması süper bir duygu.

Sevgilim; sırf seni anlatarak bu blogu doldurabilirim, kocaman bir seneyi beni hiç kırmadan, hayatıma huzur katarak dolu dolu geçirmemi sağladığın için, eşin olarak beni seçtiğin için, o güzel kalbini bana açtığın ve hiç kimselere benzemediğin için sana çok teşekkür ederim.

İnşallah Allah; mutlu, huzurlu, sağlıklı şekilde, evlatlarımızla, ailelerimizle bir arada, ağzımızın tadını hiç bozmadan, yan yana yaşlanmayı nasip etsin, Amin...

BODRUM KEDİM; SENİ ÇOK SEVİYORUM...

Not: Beyler bu sürprizi beğenmeyecek bayan tanımıyorum, bir yerlere mutlaka not edin :)

İlginizi çekebilecek diğer yazılar;
  1. ACI BİR BABALAR GÜNÜ... - Yeni !!
  2. ALİAĞA - İZMİR
  3. BEN GELDİM...
  4. BUTİK KURABİYE - NÜANS
  5. BİZ NASIL AŞIK OLDUK !!!
  6. DOĞU YA DOĞRU - 3
  7. DOĞUM GÜNÜ SÜRPRİZİ....
  8. Denize girmek için en güzel plajlar... - Yeni !!
  9. DÜĞÜN DAVETİYESİ
  10. DÜĞÜN HAZIRLIKLARI...
  11. DÜĞÜN İÇİN SLAYT GÖSTERİSİ
  12. DİNİ NİKAH...(EVLENİYORUZZZ)
  13. EV-LE-Nİ-YO-RUUUUMMMMM...
  14. EVİMİN DEKORASYONU GELMİŞ
  15. Evlenince ilk defa anne demek!
  16. Evlilik Teklifi, Kız Kulesi, Ağva
  17. HAVA ALANINDAN...
  18. Hissetmek
  19. KARDEŞ RUHUN GIDASIDIR - Yeni !!
  20. KIZ İSTEME MERASİMİ
  21. KUAFÖR GÜNLÜĞÜM...
  22. KURABİYE AŞKINAAAAA....
  23. LAZER EPİLASYON HAKKINDA...
  24. NİŞAN TÖRENİMİZ...
  25. SEVGİLİYE HEDİYE...
  26. Sevgiliye sürpriz video ...
  27. YILBAŞINDA BURCU GÜNEŞ..
  28. YÜKSEK YÜKSEK TEPELERE...
  29. ÇEŞME DE 2 BLOGGER... - Yeni !!