Navigation Menu

MALDİVLER DE YÜZMEK...



      Maldivler'de kaldığımız water villa dan denize iner inmez böyle inanılmaz bir ortamla karşılaşıyorsunuz,     şnorkel ve maske olmasa altta bu kadar çok ve değişik balığın olduğunu hayal bile edemezdik.


Kuyrukları sarı olanlar bizim arkadaşlar; sevgili olduklarını düşünüyoruz, hiç tek görmedik çünkü, tatilimiz bitene kadar hep bizim evin altında yüzdüler.

Diğer gri büyük balıklardan itiraf edeyim ki çok korktum çünkü hiç kaçmadan ve gözlerini senden ayırmadan dibine kadar yanaşıyorlar. Pirana gibi saldırmalarından bayağı korkup genelde tek suya giremedim. Ama şimdiki aklım olsa o sudan bir an bile çıkmam. İnsan bitince kıymetini anlıyor sanırım.
Bu balıklardan başka ufak ufak mercanların üzeri küçüklü büyüklü renk renk balık dolu. Bilmiyorum videodan size ne kadar aktarabileceğim ama gerçekten cennet dedikleri bu olsa gerek.

4 yorum:

  1. Muhteşşemmmmm
    Süperrrr
    Daha nedir bilemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir deneyim oldu, verdiğiniz her kuruşa değiyor bu zevk

      Sil
  2. DE bitişik olmalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. De yi kesme işareti ile ayırmam lazımdı özel isim olduğu için fakat başlıkta işaretleri kullanınca problem çıkabiliyor diye koymamışım.
      De ler benim içinde çok önemli, dikkatiniz için tebrik ederim :)

      Sil

Pekiii sen bu konu ile ilgili ne düşünüyorsun? Yorumunu yaz ben Özlem e iletirim... :))

INSTAGRAM @yollardahayatvar