Navigation Menu

AŞIK OLDUĞUM GÖZ FARI

BARBARA BORT, GÖZ FARI, GÖZ RENGİ, HANGİ FAR, KOZMETİK, HANGİ RENGİ SÜRMELİ

Kullandığım ilk andan itibaren vazgeçemediğim yegane göz farı; Barbara Bort.     

Krem farları durdukça göz kapağında ince çizgiler oluşturması, toz farları ise yanaklarımın bile fara bulanması ve güneşte toz toz gözükmesi yüzünden sevmiyorum.

Kozmetikçi turlarımdan birinde keşfettiğim bu fara aşık olup bir daha da bırakamadım. Rengini çok beğendiğim farklı farlar alıp kendisine ihanet ettiğim zamanlar oldu evet kabul ediyorum ama daha ilk kullanımda acilen terkettim onları.

Kremsi bir yapısı var, sürümü çok rahat, ister aplikatörü ile isterseniz de benim gibi parmağınızla kolayca sürebilirsiniz. Ne bir topaklanma, ne çizgi ne de renkte farklılaşma.

BARBARA BORT, GÖZ FARI, GÖZ RENGİ, HANGİ FAR, KOZMETİK, HANGİ RENGİ SÜRMELİ

Rengi sürdüğünüzde, kutusunda gördüğünüzle aynı renk ortaya çıkıyor . Özellikle mavi-gri  farına tapıyorum. Tek renkten oluşmuyor içerisinde değişik renkler de eklenmiş ki , basit durup sırıtmasın, yüzünüzle uyumlu olsun.

BARBARA BORT, GÖZ FARI, GÖZ RENGİ, HANGİ FAR, KOZMETİK, HANGİ RENGİ SÜRMELİ


Çok uzun saatler gözünüzde kalsa bile rengi uçmuyor, çıkmıyor. İtalyan ürünü organik sertifikalı. Bu yüzden de göz çevrenizde o ufacık yağ bezeciklerini (lipom) asla oluşturmayacak.

BARBARA BORT, GÖZ FARI, GÖZ RENGİ, HANGİ FAR, KOZMETİK, HANGİ RENGİ SÜRMELİ

İkili farları çok kullanışlı, göz kapaklarında gölgelendirme yada karıştırıp rengini açma-koyulaştırma işlemi kolayca yapılabiliyor

Şu anda Boynerler de satılmıyor bulmak biraz zor, ben Karşıyaka çarşıdaki kozmetikçilerde bulup satın alıyorum ve yedekli çalışıyorum, her alışımda mutlaka bir de yedek satın alıyorum ki içim rahat etsin. Hatta nişan alışverişinde sevgilime de hep bu markayı aldırdım, aşığım dedim anladınız mı şimdi  :)

Sizi mutlu eden göz farı hangisi pekiii...

İlginizi çekebilecek diğer güzellik yazıları için tıklayın!




  1. Diğer yazılar;

  2. A.MENDERES HAVAALANINDAN...
  3. ALİAĞA - İZMİR
  4. BEN GELDİM...
  5. BUTİK KURABİYE - NÜANS TİCARET
  6. BİZ NASIL AŞIK OLDUK !!!
  7. DOĞUM GÜNÜ SÜRPRİZİ....
  8. DÜĞÜN DAVETİYESİ
  9. DÜĞÜN HAZIRLIKLARI...
  10. DÜĞÜN İÇİN SLAYT GÖSTERİSİ
  11. DİNİ NİKAH...(EVLENİYORUZZZ)
  12. EV-LE-Nİ-YO-RUUUUMMMMM...
  13. EVLENİNCE İLK DEFA ANNE DEMEK...
  14. EVLİLİK TEKLİFİ, KIZ KULESİ VE AĞVA...
  15. EVİMİN DEKORASYONU GELMİŞ
  16. Hissetmek
  17. KIZ İSTEME MERASİMİ
  18. KURABİYE AŞKINAAAAA....
  19. LAZER EPİLASYON HAKKINDA HERŞEY
  20. SEVGİLİYE HEDİYE...
  21. Sevgiliye sürpriz video ...
  22. YILBAŞINDA BURCU GÜNEŞ NASILDI..
  23. YÜKSEK YÜKSEK TEPELERE...
  24. ÖZLEM & METİN NİŞAN TÖRENİ...
  25. ÖZLEM PILATES YAPIYOR

0 yorum:

Pekiii sen bu konu ile ilgili ne düşünüyorsun? Yorumunu yaz ben Özlem e iletirim... :))

INSTAGRAM @yollardahayatvar