Navigation Menu

VİA PORT - OCCASİON


Bir fırsatını bulup Via Port Alışveriş Merkezine de uğradık. Sabiha Gökçen Havalimanının oldukça yakınında. Açık havada alışveriş yapma imkanı vermesi , güzel havalar için bulunmaz bir nimet. Birkaç mağazaya girip çıktıktan sonra Occasion adlı bir mağazaya götürdü bizi kardeşim.


VİA PORT, SABİHA GÖKÇEN, ALIŞVERİŞ, OCCASİON, MARKA, LACOSTE, OUTLET, POLO, ADİDAS, GANT, BURBERY, İNDİRİMLİ, UCUZ

Ben adını bile ilk defa duydum, meğerse bir çok yerde mağazası varmış. Bir çok kaliteli markanın outlet ve indirimli fiyatlarla satıldığı bir mağaza. (ayrıca yanında sezon ürünler de var)

Moral olarak sıfırlarda olduğumuzdan pek de alışveriş modunda değiliz. Ama o mağazaya girip de boş çıkmak mümkün değil. Lacoste, Burberry, Gant, Calvin Clain, Polo... vs daha bir sürü güzel marka.

Güzel bir Lacoste mont ve bir iki kazak alana kadar sevgilim bir dünya kazak, t-shirt kucaklamış. Baktım kardeşi ile güzel güzel alışveriş yapıyor.

Uzakta olunca birlikte zaman geçirmeyi çok özlüyor. Ailesinin yanında yüzü daha bir içten gülüyor, tamamlanmış gibi sanki. Sevgilimi böyle zamanlarda ufak bir çocuk gibi izlemeyi çok seviyorum.

Yolunuz oralara düşerse bir uğrayın derim.


http://www.occasion.com.tr/info/Contact.aspx

0 yorum:

Pekiii sen bu konu ile ilgili ne düşünüyorsun? Yorumunu yaz ben Özlem e iletirim... :))

INSTAGRAM @yollardahayatvar