Navigation Menu

SEVGİLİ GÜNLÜK / 03.02.2013


Sevgili Günlük, Pazar günü olmasına rağmen benim atom karınca sevgilim, yine öğlene kadar çalıştı, sonra düştük yollara. Rotamız belli değil tabii,  sevgilim hemen saymaya başlıyor seçenekleri, birinci tercih Urla'yı eleyince, sonraki en beğendiğimiz seçenekte karar kılıyoruz
. "Cavit in Yeri 'nde Mangal"

Sevgilim, Kardeşim , Ben müthiş üçlü bir araya gelince yeme sınırlarını aşıyoruz her zamanki gibi. Gelsin böbrek, ciğer, et şiş, tavuk, sucuk ve pirzola . Yanında mantar, domates, biber, atom, şakşuka, köz patlıcan. Sayması bile zor oldu biz nasıl yedik bilmiyorum, o anları unutmak lazım sanırım, arada kalkıp dolaşıyoruz ki yediklerimiz dibe çöksün, yenilerine yer açılsın.

Ne zorumuz varsa , doydun bırak di mi, yemeyeni dövmüyorlar ya. (3 kişi mezeler ve mantarlar falan hariç 1,5 kilo et, yarım kilo tavuk yemişiz ) Kendin pişirince bir başka lezzetli oluyor, çok keyifliydi.

Nazar Köy e gidelim diyorduk ama Mehmet in yaptığı ukalalıktan sonra navigasyonu bozulunca (ki cümlesi şudur, "benim ki Tomtom navigasyon, bunu yüklemek için iphone umu kırdırdım ben, bun da yanlış olmaz") yolları karıştırıp inanılmaz bir trafiğin içine daldık. Navigasyon sürekli şöyle bağırıyor, Sağa dön,sağa dön, sağaaaaaaa.

Artistlik yapıp o trafikte geri manevra yapan, İstanbulluyuz biz diye hava basan şoför sevgilim de  yanlış yola sapıp bizi daha beter bir trafiğe sokunca hiç ısrar etmeden direkt vazgeçtim Nazar Köy fikrinden, başlangıcı böyleyse , o köye nasıl ulaşırdık bilmiyorum.

Stres yapmadan "Ben sürrealizmin ta kendisiyim" diyen meşhur ressam Dali nin sergisine gitmeye karar verdik. Allah tan  mekan yakınmış. 

Tek tek resimleri dolaşıyoruz, Allahım ağzından burnundan çıkmış erkek organları, sayamadığım bir sürü garip uzuv, yok keçi kafalı, yok dikenli...vs Adamın sorunları olduğuna karar verdik, organıyla ilgili, hepsinde devasa çizilmiş çünkü.

Resimlerin etrafında elleri çenelerinde mantıklı mantıklı bu organları tartışan insanlar da var, şöyle diyorlar sanırım; ağzından çıktığına göre edebiyata gönderme yapmış, bu dikenler orta çağı anlatıyor :P  En sonunda kardeşim azıcık uzaklaşalım yeterince geyik yapamıyorum diye uyarınca gerçek dünyaya döndüm, yoksa şu an hala gözümün önündeydiler.

Bu arada Mehmet Dalvador Sali deyip duruyor ben şaka yapıyor zannederken meğersem Face e bile o şekil bildirim yapmış, çocuğun dünyası şaştı tabii o kadar farklı ve eksantrik şey ! den sonra :)

Bu kadar sanat yeter deyip Reyhan Pastanesinin yolunu tuttuk, e bu gördüklerimizden sonra mideyi sakinleştirmek lazım di mi. Pasta yiyerek sakinleşmeye de bayılırım zaten :)

Keyifli bir gün oldu bizim için.

Dalvador ayy pardon Salvador o çirkin bıyıklarınla hoşgeldin İzmir'imize :)



Bugünün hatırlanacak kelimesi : Sanat



0 yorum:

Pekiii sen bu konu ile ilgili ne düşünüyorsun? Yorumunu yaz ben Özlem e iletirim... :))

INSTAGRAM @yollardahayatvar