Navigation Menu

SEVGİLİ GÜNLÜK / 02.02.2013


       Sevgili günlük bugün çalışmadığım için klasik bir ev kadını modundaydım. Temizlik yaptım, çamaşır yıkadım, çarşafları değiştirdim buna benzer bir sürü sıkıcı şey işte.
Bu kadar çok şey yapıp da anlatacak bir şey bulamamak ne üzücü, en zor iş ev kadınlığı bence.

Her evde kaldığım günün sonunda olduğu gibi bugün de benden; çalışmayan sürekli evde oturan bir kadın olamayacağını idrak ettim, çocuğumuz olduğunda evde nasıl her günümü geçireceğim inan ki bilmiyorum. Bir çözüm bulacağız artık, ya Mira bana ayak uyduracak giyecek zıbınını, papasını doğru attaya, ya da ben ona uyacağım, inga ingaaaaa :) (Mira gelecekteki kızımızın adı oluyor bu arada , adı hazır ama kendi henüz babasının yediği portakallarda vitamin)

Tatil günlerinin en güzel yanı sabah 4:00 de kalkmıyor olmak, en kötü yanı ise fazla uykudan sanırım kabuslarla uyanmak, bu kabusların baş kahramanı da sevgilim . Kabus dediysek canavar, katil falan görmüyorum, ne hikmetse sevgilimi ve ona cilveler yapan hatunları görüyorum, rüyalar hep aynı sonla bitiyor; o sinirle ben kadını tokat manyağı yapıyorum. Uyanıp gıcık bir ses tonuyla sevgilimi aradığımda gülmekten konuşamıyor :)  Çocukluğuma inmek lazım sanırım fazla uyku ben de huzursuzluk yaratıyor.

Dün Tv de Sandra Bullock un bir filmini izliyorduk, artık kardeşime nasıl gözüktüyse; Bullock yerine, Sandra Lima deyiverdi. Fantazi dünyası bayağı gelişmiş sanırım, Sandra gibi sempatik, Adriana gibi seksi bir hatun hayal ediyor. Bayağı geyik çevirdik üstüne. Ben de kendime Özlem Jolie demeyi düşünüyorum, 40 defa söylersem benzer miyim acaba :)

Sevgilimden sonra evde, benden uzun en sevdiğim şey olan dev yılbaşı ağacımızı bugün salondan kaldırdım, o kadar yorucu ki her kaldırdığımda bir daha kurmayacağım diye kendi kendime söz verip, yeni yıl yaklaşırken o olmadan asla yeni yıla giremeyeceğimi fark ediyorum. Bugüne kadar ne benim ne de sevgilimin gerçek bir yılbaşı ağacı olmamış (numaracıktan 30 cm boyundaki ağaçları saymıyorum elbet) O yüzden benim için çok kıymetli , sevgilimle ilk defa yaptığım her şeyin ben de özel bir anlamı var.

Yarın sevgilim beni nereye götürecek acaba şimdiden heyecanlıyım, değişik bir yere gidersek onu da yazacağım. Bize iyi gezmeler o zaman...



Bugünün hatırlanacak kelimesi: Çalışmak





0 yorum:

Pekiii sen bu konu ile ilgili ne düşünüyorsun? Yorumunu yaz ben Özlem e iletirim... :))

INSTAGRAM @yollardahayatvar