Navigation Menu

KARMA FOTOĞRAF SERGİSİ


Ege çevresi ve İzmir den fotoğraf çekmeye ilgi duyan, amatör yada profesyonel tüm fotoğraf aşıklarını buluşturan EGEFOT (Ege Fotoğrafçılar Topluluğu) karma fotoğraflardan oluşan sergisini 22 Şubat ta açıyor.

Gidip gezmekte fayda var, belki siz de benim gibi her zaman fotoğrafçılığa karşı ilgi duymuş ama hayatın koşuşturmacası içinde gidip de bir kursa kaydolamamışsınızdır. Sergideki fotoğrafları gördüğünüzde, aslında bunu ne kadar arzu ettiğinizi farkeder ve ilk adımı atarsınız.

Hatta ben ukelalık edeceğimi bile düşünüyorum fotoğraflara bakarken, “gözlerim kapalı çekerim bu pozu”, “ooo ben üniversitede iken sıfır ışıkta çekmiştim” gibi. Sevgilim yemez ama en azından gülümser. E onun gülümsemesi de dünyalara bedel J

Neyse yine aşk meşk olaylarına girmeden size adresi vereyim arada kaynamasın.

Yer: Ahmet Adnan Saygun Sanat Merkezi

Giriş ücretsiz.

Not: Sergi Pazartesi günleri hariç 09:00-17:30 saatleri arasında açık. (Pazartesi günleri kapalı)

İrtibat AASSM Halkla İlişkiler: 0232 293 38 17 / 19 / 20

Bu keyifli sergiyi 22.02.2013 – 01.03.2013 tarihleri arasında gezebilirsiniz. Hemen bir yere not edin. Benim kursa yazılma işine benzemesin.

Keyifli günler dilerim.

0 yorum:

Pekiii sen bu konu ile ilgili ne düşünüyorsun? Yorumunu yaz ben Özlem e iletirim... :))

INSTAGRAM @yollardahayatvar