Navigation Menu

CORPUS (HANDE ÖZCAN)


Ayşe Arman ın köşesinde röportajını okumuştum Hande Özcan ın, Ayşe fanatiği olarak gözüm kapalı aldım kitabını, iyi de yaptım.

Başladığım an aklımı başımdan alan kitap Corpus; ilk sayfada sizi sarıp sarmalayacak. Masalsı bir anlatımla öyle güzel bir girişi var ki gerçek hayata bunu nasıl bağlayacak diye heyecanla bekliyorsunuz.

Anne babalardan girip, evlatların birbiriyle, ebeveynleriyle, sevgilileriyle tüm ilişkilerini anlatacak siz de ağzı açık okuyacaksınız.

Leyla nın yerinde olup o kadar özgür kanatlarla uçabilmek için hayaller kurarken, bir kaç sayfa daha okuyunca bu defa Leyla dan mümkün olduğunca uzağa kaçmak isteyeceksiniz.

Bölüm geçişleri kitapla bağlantılı fakat aynı zamanda ayrı gibi de durarak Vücudun organlarını anlatmakta, sıkmamak adına güzel bir çalışma olmuş bence. O organla ilgili ne kadar söylenmiş tamlama varsa merakla okuyorsunuz.

Corpus; Kocasının babasına aşık olan Leyla nın , ona aşık olan Efe nin, ona hayran Özgecan ın, organ mafyasının, hepsinin, hafızalarınıza kazınmasıdır.

Bittikten sonra niye ki dediğiniz noktayı da; arka kapakta yer alan, profesyonel bir çekimle hazırlanmış cd den öğreneceksiniz.

Ben keşke CD yi izlemeseydim dedim; Benim gözümdeki Leyla o değildi çünkü, bir masal kızıydı o, Film ile hem tamamlandı hem de eksik kaldı romanım anlayacağınız. Siz yine de merak edeceğinize izleyin isterseniz, ya daaaa izlemeyin kanımca.

Masallarla başlayıp , gerçek hayatın tadını doya doya çıkarmak isteyenleri, raflarda bekliyor olacak. Okuduktan sonra deli gibi listeler hazırlamak isteyeceksiniz, hatta ben de tüm blogumu listelerle doldurmak istiyorum inanın bu kitaptan sonra.

Bol eğlenceli ve keyifli okumalar dilerim...


Not:

Yazarını merak edenlere       : http://www.handeozcan.com/hande.html
Bu site de; Ayşe Arman ın röportajı : http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/20723779.asp


İlginizi çekebilecek diğer kitap özetleri;


  1. BENAZIR BHUTTO (PEGASUS YAYINLARI)
  2. Ben Nojoud 10 yaşında bir dulum (MARTI)
  3. Bir Geyşa'nın Anıları (ARTHUR GOLDEN)
  4. BİR ÖMÜR, ARDINA BAKMADAN (M.ALİ BİRAND) / CAN DÜNDAR
  5. CORPUS (HANDE ÖZCAN)
  6. EFENDİ (Soner Yalçın)
  7. GRİNİN ELLİ TONU (E.L JAMES)
  8. Gizli Anların Yolcusu (Ayşe Kulin)
  9. KİTAP KÖŞESİ BAŞLIYOR...
  10. LİMON AĞACI (SANDY TOLAN) - Yeni !!
  11. PİRAYE (CANAN TAN)
  12. PİRUZE (SİNAN AKYÜZ)
  13. TEYZEM LATİFE (PEGASUS YAYINLARI)
  14. İNCİR KUŞLARI (SİNAN AKYÜZ)
  15. İSKENDER (ELİF ŞAFAK)
  16. İZ (CANAN TAN)
  17. İZMİR BÜYÜCÜLERİ (MARA MEİMARİDİ)

0 yorum:

Pekiii sen bu konu ile ilgili ne düşünüyorsun? Yorumunu yaz ben Özlem e iletirim... :))

INSTAGRAM @yollardahayatvar